-
Data: 2012-01-16 13:38:38
Temat: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2012-01-16 13:23, Arek wrote:
> W dniu 2012-01-16 13:07, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
>> On 2012-01-16 12:55, Piotr Klimek wrote:
>>> Dnia (Mon, 16 Jan 2012 12:22:06 +0100) ktos podajacy sie za Marcin
>>> 'Yans' Bazarnik
>>> wyklawiaturowal co nastepuje:
>>>
>>>>>> Niestety w przypadku C5 nie mozna pomoc sobie recznym a operowanie
>>>>>> gazem konczy sie zmiana biegow. Czy zatem pozostaje wcisnac hamulec,
>>>>>> skrecic lekko kierownice i przy akompaniamencie trr-trr-trr ze strony
>>>>>> ABSu zblizac sie do kraweznika?
>>>>>
>>>>> Juz chyba lepiej wyprostowac kola w strone kraweznika i na chwile
>>>>> odpuscic hamulec tuz przed najechaniem na niego.
>>>>
>>>> W zasadzie, wolny czas w trakcie zbliżania do krawężnika wykorzystać na
>>>> 3 zdrowaśki... a nóż pomogą :-)
>>>
>>> Ale hamulec lepiej trzymac wcisniety i probowac sterowac przy pomocy
>>> ABSu,
>>> czy lepiej puscic gaz i starac sie manewrowac tylko kierownica?
>>
>> Tak operować gazem i kierownicą aby starać się odzyskać sterowność. A
>> najlepiej, jak już wiesz, że zbliżasz się do zakrętu zbyt szybko to
>> starać się ustawić samochód bokiem przed zakrętem.
>
> A jak już wszytko zawiedzie to jednak użyć ABS'u, który jest najlepszym
> rozwiązaniem w tym wypadku.
Abs na śniegu nie zawsze. Czasem lepiej blokować koła. Ale niech każdy
wybierze, to co jemu pasuje... ja napewno wiem, co sprawdza się dla mnie
- typowo rozwiązany abs jest zbędny.
Najlepszym rozwiązaniem, to jest dobranie prędkości do warunków,
samochodu i umiejętności :-)
> A jeszcze lepiej sprawdzić to w rzeczywistych warunkach i udać się na
> matę poślizgową, ewentualnie przetestować na jakimś ośnieżonym parkingu.
> Wówczas może się okazać, że świat teoretyków pms'u a rzeczywisty to
> zupełnie inne bajki.
Ja bym najchętniej zobaczył teoretyków w akcji :-)
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.12 13:39 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 16.01.12 13:43 Czarek Daniluk
- 16.01.12 13:45 Czarek Daniluk
- 16.01.12 13:45 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 16.01.12 13:48 Piotr Klimek
- 16.01.12 13:48 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 16.01.12 14:02 Bydlę
- 16.01.12 14:03 Piotr Klimek
- 16.01.12 14:04 Agent
- 16.01.12 14:04 Piotr Klimek
- 16.01.12 14:07 BartekK
- 16.01.12 14:18 AL
- 16.01.12 14:29 nazgul
- 16.01.12 14:33 Piotr Klimek
- 16.01.12 14:38 Piotr Klimek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
- Re: czyszczenie Cepiku
- Re: czyszczenie Cepiku
Najnowsze wątki
- 2024-06-24 Przenośny zbiornik ciśnieniowy
- 2024-06-23 ładny dzień na cabrio
- 2024-06-24 Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-23 HDMI
- 2024-06-23 Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-24 Berlin => Customer Support Engineer <=
- 2024-06-24 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-24 Szczecin => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-06-24 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-06-24 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-24 Warszawa => Business Development Manager <=
- 2024-06-24 Marki => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-06-24 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-24 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-06-24 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=