eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola. › Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Data: 2012-01-16 13:38:38
    Temat: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-16 13:23, Arek wrote:

    > A jak już wszytko zawiedzie to jednak użyć ABS'u, który jest najlepszym
    > rozwiązaniem w tym wypadku.

    Abs na śniegu nie zawsze. Czasem lepiej blokować koła. Ale niech każdy
    wybierze, to co jemu pasuje... ja napewno wiem, co sprawdza się dla mnie
    - typowo rozwiązany abs jest zbędny.

    Najlepszym rozwiązaniem, to jest dobranie prędkości do warunków,
    samochodu i umiejętności :-)

    > A jeszcze lepiej sprawdzić to w rzeczywistych warunkach i udać się na
    > matę poślizgową, ewentualnie przetestować na jakimś ośnieżonym parkingu.
    > Wówczas może się okazać, że świat teoretyków pms'u a rzeczywisty to
    > zupełnie inne bajki.

    Ja bym najchętniej zobaczył teoretyków w akcji :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik