eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola. › Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Data: 2012-01-16 12:52:42
    Temat: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Mon, 16 Jan 2012 12:21:34 +0100) ktos podajacy sie za Agent
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Wcisnąć gaz i hamulec jednocześnie. Wtedy tylne koła będą hamowane bardziej
    > niż przednie i auto zarzuci tyłem jesli o to Ci chodzi

    Jestem prawie pewny, ze wcisniecie na raz obudwu pedalow nie dziala.
    Testowalem to przy probie wyjazdy z zaspy, gdy pod jednym kolem mialem lod
    a pod drugim snieg. Chcialem hamulcem zasymulowac szpere i z tego co
    pamietam to elektronika nie pozwalala na taka akcje. W tym samochodzie
    pedal gazu jest potencjometrem.

    Sprawdze to przy okazji na jakims wiekszym parkingu. Dzieki.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02