eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoślizg w czasie podjazdu pod wzniesienieRe: Poślizg w czasie podjazdu pod wzniesienie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poślizg w czasie podjazdu pod wzniesienie
    Date: Mon, 18 Oct 2010 11:50:01 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 24
    Message-ID: <i9h58a$13ff$1@news2.ipartners.pl>
    References: <i9cvn6$b4c$1@inews.gazeta.pl> <i9d375$pak$1@news.task.gda.pl>
    <i9edpd$fa0$1@inews.gazeta.pl> <i9f5ti$ipg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1287395402 36335 157.25.157.219 (18 Oct 2010 09:50:02
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 18 Oct 2010 09:50:02 GMT
    In-Reply-To: <i9f5ti$ipg$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2318946
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-17 17:49, Agent pisze:
    >
    > Użytkownik ""Paweł M."" <w...@p...zamien> napisał w wiadomości
    news:i9edpd$fa0$1@inews.gazeta.pl...
    >> W dniu 2010-10-16 22:48, Filip KK pisze:
    >>> Druga sytuacja.. Podjeżdżałem pod górkę zaśnieżoną na letnich oponach i
    >>> nie dojechałem ... Górka miała około 100 metrów długości... Gdy samochód
    >>> cofał się (żeby nie wjechać do rowu tyłem), skręciłem kierownicę i w tym
    >>> czasie nacisnąłem mocno na hamulec, żeby przednie koła zablokować,
    >>> pojazd się idealnie odwrócił przodem do jazdy i pięknie zjechałem do
    >>> dołu bez problemów :)
    >>
    >> To mnie przekonuje i to sobie potrafię wyobrazić - samochód ustawiamy lekko bokiem
    (skręcenie kierownicy), nagle robimy poślizg (hamulce), środek ciężkości samochodu
    znajdujący się bliżej jego przodu przerzuca samochód do pozycji przodem w dół. Póki
    co tą technikę mam zamiar sobie wbijać do głowy.
    >
    > A mnie nie przekonuje. Jak auto ma zablokowane wszystkie koła to na nic kręcenie
    kierownicą bo i tak pojedzie gdzie chce.

    Doprowadzasz najpierw do sytuacji że się choć trochę obraca. Następnie blokujesz
    wszystkie koła. Co robi samochód? Obraca się nadal wokół swego środka ciężkości.
    A środek ten przemieszcza się nadal w tym samym kierunku, co przed blokadą.
    A więc nie jedzie "gdzie chce" tylko dokładnie tak, jak musi.

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: