  • Data: 2014-01-30 10:02:30
    Temat: Re: Porządek ze zdjęciami
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Donnerstag, 30. Januar 2014 09:06:02 UTC+1 schrieb Franc:
> [...]
    zdjec. oczywiscie ma podglad , w tym rowniez bezposrednio z raw.

    > Ale Picassa to google - ZŁO!!!!
    >
    > Na pewno serwy googla mają już kopię wszystkich Twoich zdjęć. Nie obawiasz
    >
    > się? :-)
    >

    > --
    >
    > Franc

    e tam. niech sobie maja po co im to?
    Czego nie wyslesz swiadomie na server google , picasa sama nie transferuje.

    nie - to co mam na dysku nigdzie tego nie wysylam i google tego nie maja.
    mozesz dla pewnosci rozlaczyc sie z internetem.
    picasa bardzo dobrze przeszukuje zdjecia.
    pod tym wzgledem jest calkiem wygodnym programem.

    wszystkie katalogi zdjeciowe rozrzucone w roznych miejscach , pokaze chronologicznie
    wdg daty utworzenia pliku.

    oprocz tego jest wolarka rawow - czego nie uzywam , no i mozna zarzadzac plikamu
    zdjeciowymi na serverze googli - ale to nie ma nic wspolnego z szukaniem ,
    sortowaniem , zmiana nazwy plikow na wlasnym dysku.

    Jest wiele programow i nie znam wszystkich , ale te warunki , ktore sformulowales
    bardzo dobrze da sie spelnic za pomoca picasy i jest bezplatna - co chciales.
    ACDSEE tez jest do tego celu odpowiedni , ale platny.