  • Data: 2014-01-30 12:22:04
    Temat: Re: Porz?dek ze zdj?ciami
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    > Ja rozumiem, że Twoja racja jest Twojsza, ale przeczytaj może raz
    > jeszcze kilka moich ostatnich postów. Szczególnie tych ze słowem
    > ''praktyka''.

    > Szacun, kapcie z nóg! :)

    Tak obserwuję sobie kątem oka ten podwątek, bo słabo mnie to
    interesuje (gdyż "w temacie" sam już jestem "starą, mądrą wiedźmą
    Ple-Ple" ;) i zastanawiam się: o co w ogóle ta walka? :))

    Ja bym w omawianym przypadku do oceny firmowych systemów
    bazodanowych wprowadził jedno kryterium - odporność na wprowadzanie
    wciąż nowych kadr, z których nikt nie jest przeszkolonym
    informatykiem... :)

    Zaraz się okaże, który system jest świetny, znakomity, niezawodny,
    ale... tylko w teorii, a który "partacki", "amatorski", ale jest za to w
    stanie w miarę płynnie znieść zmianę obsługi, bo parę godzin sprawdzania
    i albo każdy może ten system kontynuować, albo ma wolną rękę zmienić go
    automatycznie na własny, a jednocześnie tak samo dobry... Problem może
    się pojawić dopiero wtedy, gdy na stołku zasiądzie fachowiec... :))

    BTW: System opisywania zdjęć, który był zaczątkiem całej dyskusji
    spotkałem już u kilkunastu amatorów (z praktycznie niewiele większej
    puli próbek), z których wielu nie zna się wzajemnie, ale mam dziwne
    przekonanie, że mogliby się zamienić miejscami i zaraz by załapali jak
    dalej kontynuować "system", który nadal będzie się sprawdzał w praktyce.
    Nie to co profesjonalna baza danych, której dane zostałyby natychmiast
    utracone wraz ze zmianą operatora... :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]