  • Data: 2014-01-30 13:49:26
    Temat: Re: Porządek ze zdjęciami
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Donnerstag, 30. Januar 2014 12:42:56 UTC+1 schrieb I. Tichy:

    > Jak w Piccasie moge odnalezc wszystkie zdjecia przedstawiajace
    >
    > np. zachody slonc?

    przede wszystkim picasa nie jest do tego elu dobrym narzedziem
    jesli masz odnalezc wszystkie to lepsze jest to:
    https://www.google.com/search?q=zachod+slonca&rls=co
    m.microsoft:de-at&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=qkfqU
    s-lBIqJtQb8jYG4Aw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1657&bih=918

    jasne , ze nie wszystkie , ale wiecej . i najczesciej lepsze od tych , ktore sie ma
    na wlasnym dysku ;-))

    wczoraj musialem odnalezc jedno konkretne zdjecie , gdzies tam zarzucone - jedno
    wsrod wielu tysiecy.
    picasa zajelo mi to doslownie minute.
    akurat te warunki wymienione w poscie otwierajacym watek moim zdaniem picasa spelnia
    bardzo dobrze.

    ja nie podpowiadam ani nie sugeruje , jak ma sie opisywac zdjecia na przyszosc ,
    kazdy ma tam jakas swoja najlepsza dla siebie metode.
    ja tego nie robie. tysiac zdjec zdaza mi sie zrobic w ciagu dnia. gdybym kazde
    chcial opisac zajeloby mi to ze dwa tygodnie. opis katalogu wystarczy.
    Opisanie wszystkich zdjec z urlopu trwaloby dluzej niz sam urlop.

    ogolnie to calkowity bilans czasu wlozonego w opisanie zdjec i czasu zaoszczedzonego
    dzieki opisywaniu zdjec , przy duzej liczbie zdjec bedzie niekorzystny. opisuje
    katalog np 20140112 Violeta akt. wystarcza . pojedynczych zdjec nie tykam . - wole
    miec oryginalne oznaczenie pliku do dyspozycji.
    Rawy bezlitosnie usuwam do kosza.
    Nie robie sobie zadnych zludzen. Moje zdjeciaa na kompie nigdy nikogo nie
    zainteresuja , tak jak mnie nie interesuja cudze na jego kompie. Zaproszenie do
    ogladani cudzych zdjec np z urlopu na kompie powoduje u mnie chec skoku przez okno
    na zewnatrz. 99 % tak mozolnie archiwizowanych zdjec to najczesciej knoty.