  • Data: 2014-01-30 19:50:11
    Temat: Re: Porządek ze zdjęciami
    Od: Bartolomeo <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-30 15:27, XX YY pisze:

    > prosty rachunek
    > powiedzmy mam 100 000 zdjec
    > opis kazdego zajmuje 15 sekund odpowiada to w sumie zapotrzebowaniu na czas opisu
    ok 50-tu dniom pracy po 8 godzin dziennie.

    A ja przez 10 lat zrobiłem około 30 tys zdjęć z tym, że mam je w tysiącu
    folderów z datą jako nazwą. Dalej będziesz obstawiał że w moim przypadku
    twoja metoda zadziała? W końcu co to jest 1000 sekund na każdorazowe
    przeszukanie? A że będę czegoś szukał co tydzień to już nieistotne, prawda?
    Błędnie zakładasz, że zdjęcia opisuje się ręcznie a przecież mamy do
    tego komputery. Wystarczy, że na bieżąco opisuję zdjęcia z każdego dnia
    co zajmie raptem minutę.
    Nie każdy lubi picassę, ja jej nie lubię bo rozpierdala porządek rzeczy
    narzucając swoje jedynie słuszne sposoby katalogowania zdjęć.
    Jest na razie za mało elastyczna.