  • Data: 2014-01-30 18:36:22
    Temat: Re: Porz?dek ze zdj?ciami
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.01.2014 18:25, Sylwester Zarębski pisze:

    > W korporacjach jest dokładnie tak samo, tylko przypudrowane mądrymi
    > hasłami na koniecznie drogim sprzęcie i takim też oprogramowaniem.
    > Tylko, że najczęściej owo oprogramowanie nie jest pisane z myślą o
    > ludziach, którzy będą go używać, a by zaspokoić wyimaginowane i
    > nierealne pomysły kadry zarządzającej.

    Dokładnie tak! Mam w firmie wdrozenie nowego super, hiper systemu za
    pewnie parę milionów dolarów. Zakładek kilkanaście, na każdej po 20 -
    100 pól, a w starym systemie wypełnialiśmy może 10 pól ;) Muli
    niemiłosiernie, wydruki nie działają...
    Jak zauważyłem im większa firma tym więcej tego typu głupot.

    > Co do backupów, polecam poszukać sobie statystyk ile przeciętnie
    > backupów nadaje się do odzyskania. Nawet na sprzęcie/sofcie za miliony.

    Backupy warto sprawdzać, czy się odtwarzają i warto mieć przygotowany
    plan przywracania w punktach. Żeby w warunkach stresowych się nie pogubić.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl