    Date: Thu, 30 Jan 2014 00:21:14 +0100
    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Porządek ze zdjęciami

    W dniu 2014-01-29 19:00, XX YY pisze:
    > jesli musze odszukac jakies zdjecia z zasobow i nie sa one specjalnie oznakowane ,
    lub zapomnialem gdzie je odlozylem ( dotyczy to np zdjec obcych , ktore otrzymalem i
    gdzies odlozylem ) to bardzo dobrze sprawdza mi sie picasa .
    > zamiast opisywac tysiace zdjec i nie wiem czy ten opis ktokolwiek bedzie
    kiedykolwiek potrzebowal , to wole w razie potrzeby odszukac zdjecie za pomoca
    picasy.

    Toż to świetny program! Zdjęcia można rozwalać wszędzie, nie trzeba ich
    oczywiście opisywać, ale jak po latach masz ochotę na znalezienie Cioci
    Kloci, to się sama znajdzie w minutę :)
    Ja sobie tak myślę, że engine, na którym zbudowano ten program, nazywa
    się Duch Święty :)

    --
    pozdrawia Adam
    /badacze dowiedli, że globalne ocieplenie wzięło się ze żarówek setek/