  • Data: 2014-01-29 19:00:26
    Temat: Re: Porządek ze zdjęciami
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Mittwoch, 29. Januar 2014 17:49:59 UTC+1 schrieb Piotrne:

    > Pamiętnik przydaje się również w innych sytuacjach, nie tylko
    >
    > do opisywania zdjęć.
    >

    > A potem można sobie przygotować automat do wlepiania fragmentów
    >
    > pamiętnika do EXIFów zdjęć z danego dnia.
    >

    > P.

    pamienikarstwo to oddzielna dziedzina sztuki.

    jesli musze odszukac jakies zdjecia z zasobow i nie sa one specjalnie oznakowane ,
    lub zapomnialem gdzie je odlozylem ( dotyczy to np zdjec obcych , ktore otrzymalem i
    gdzies odlozylem ) to bardzo dobrze sprawdza mi sie picasa . przeszukanie katalogow
    jest natychmiastowe.
    Pare tysiecy zdiec przeglada sie w ciagu paru minut.

    zamiast opisywac tysiace zdjec i nie wiem czy ten opis ktokolwiek bedzie
    kiedykolwiek potrzebowal , to wole w razie potrzeby odszukac zdjecie za pomoca
    picasy. trwa to o pare rzedow wielkosci krocej - przynajmniej w moim wypadku , gdzie
    odszukuje zdjecia w razie potrzeby stosunkowo rzadko.
    opisuje tylko katalog , w ktorym znajduja sie zdjecia.