    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Wed, 29 Jan 2014 06:38:36 -0800 (PST)
    Subject: Re: Porządek ze zdjęciami
    From: XX YY <f...@g...com>

    Am Mittwoch, 29. Januar 2014 15:24:34 UTC+1 schrieb Franc:
> [...]
    beznadziejnej roboty jak sortowanie zdjec.

    > :-) +1
    >

    > Po Expifie to nie koniec, bo jeszcze jest - a pamiętasz, były robione
    >
    > zdjecia u cioci na imieninach, a gdzie się zdjęcia z urodzin Julka, a
    >
    > jescze były....
    >

    > :-)
    >

    > --
    >
    > Franc

    opisywanie zdjec po to by je ewentualnie w przyszlosci znalezc jest jednym z
    najgorszych pomyslow na zycie. Klucz wg jakiego opisano zdjecie ucieka z pamieci ,
    wystrczy jedna literowka i zdjecie nie jest do odnalezienia.

    najlatwiej kojarzy sie chyba wg czasu wykonania - wczesniej - pozniej. w ten sposob
    szybko odnajdziesz to co potrzebujesz. jesli przesortujesz zdjecia wg daty wykonania
    ( exif) bedziesz je mial chronologicznie obok siebie. Latwo sie kojarzy co bylo
    wczesniej , co pozniej . I tak wyboru zdjec do labu musisz dokonac recznie.

    To jest typowa systuacja , ktora wskazuje , ze fotoografia cyfrowa nie jest szybsza ,
    nie jest tansza.

    na najblizszy urlop zabieram ze soba malpke FF , dwa filmy po 24 zdjecia Fuji 200
    asa. zrobie z urlobu ok 50 zdjec , dam do wywolania " z kazdego ostrego po jednym" i
    po sprawie - taniej , szybciej , wygodniej , bez trwonienia zycia przed kompe,
    wybierajac zdjecie z masy chlamu.