  • Data: 2014-01-29 15:25:04
    Temat: Re: Porządek ze zdjęciami
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Franc <w...@w...pl> napisał(a):

    >Życie i najwyższa instancja - rządanie żony, że trzeba zrobić odbitki w
    >labie.

    >Będę się przekopywał przez "wszystkie" zdjecia na dysku celem zrobienia
    >odbitek datowanych od roku 2012 - uzupełnienie braków w albumach.

    Do znalezienia zdjecia, a juz na pewno do wyfiltrowania zdjec
    o takich samych lub podobnych parametrach (i zawartosci) niezastapionym
    rozwiazaniem sa programy katalogujace. Oczywicie zdjecia mozna sobie sortowac
    i recznie bawic sie w nazewnictwa, ale przy ich duzej ilosci znalezienie
    czegos konkretnego i tak zmusza do biegania po katalogach.
    Przyklady - chce znalezc zdjecia, na ktorych jestem ja i zona,
    albo wszystkie zdjecia z widokiem na gory. Bez bazy z tymi informacjami
    musze pamietac, gdzie, kiedy i w jakich katalogach takie zdjecia moga
    sie znajdowac. Opisanie katalogu 2012_wypad_w_karkonosze_rodzina
    niewiele daje i zmusza do zmudnego szukanie zdjecia w wielu miejscach,
    poniewaz wypadow w Karkonosze mialem 8 i nie pamietam gdzie pozuje
    z zona.

    Niestety uzywam platnych rozwiazan ACDSee i nie znam nic darmowego.