  • Data: 2014-01-29 15:09:43
    Temat: Re: Porządek ze zdjęciami
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Mittwoch, 29. Januar 2014 14:29:18 UTC+1 schrieb Franc:

    > Życie i najwyższa instancja - rządanie żony, że trzeba zrobić odbitki w
    >
    > labie.

    https://www.google.com/search?q=sortowanie+zdjec+wed
    lug+danych+exif&rls=com.microsoft:de-at&ie=UTF-8&oe=
    UTF-8&startIndex=&startPage=1

    ponadto z punktu widzenia faceta ciekawszym od "rzadania zony" jest pozadanie zony.
    ;-)
    gdyby udalo ci sie odpowiednio przekuc , byc moze nie musialbys odwalac tak
    beznadziejnej roboty jak sortowanie zdjec.