  • Data: 2010-07-19 21:25:36
    Temat: Re: Porysowany ekran w D90
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-07-2010 o 23:07:22 Mroziu <m...@h...pl> napisał(a):

    > Oczywiście, że nie, ale własna głupota zawsze boli i często chcąc
    > naprawić to co się zepsuło popełnia się kolejne jeszcze większe głupoty.
    > Dlatego też pytam o opinie, coby na szybko nie zrobić jeszcze większego
    > głupstwa ;)

    Właśnie tak pomyślałem że może po prostu przeciwdziałać, bo jak aparat
    gdzieś dynda i się rysuje lub siedzi gdzieś tak i też, to pomyśleć aby już
    więcej tego nie robił :) A to co jest? Olać. Bo czym też jest dobry
    żołnierz bez kilku blizn, wędrówki piesze z czyściutkimi i nówki butami :)
    A wiesz co można później powiedzieć? Te zdjęcie zrobiłem jak mi po nim
    obiektyw wyrwało ;P O!

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?