  • Data: 2010-07-19 22:24:05
    Temat: Re: Porysowany ekran w D90
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-07-19 17:14, Mroziu wrote:
    > Witam!
    >
    > Udało mi się tego dokonać przy pomocy sprzączki od plecaka. Nie ważne.
    > Rysy są niezbyt głębokie, patrząc na wprost ekranu ich prawie nie widać,
    > gorzej pod światło. Pytanie co robić:
    >
    > a) przeboleć i nic nie robić

    Dokładnie to. To tylko ekran i przez ryskę zdjęć gorszych nie zrobisz.
    Za to zdecydowanie wyciągnij wniosek z wypadku i nie powtórz go bezsensownie.

    > b) nakleić folię ochronną i może mniej będzie to widoczne

    Jakakolwiek by nie była to pogorszy transmisję. Pomyśl że to tylko
    ekranik. Jak będziesz popadał w fobię to zaczniesz piloty do tv trzymać w
    woreczku czy też nosić na obiektywach po dwa filtry (drogi dobry i tani do
    ochraniania tego drogiego).

    > c) traktować jakimiś środkami do usuwania rys (i pewnie usunąć z rysami
    > powłokę anty refleksyjną)

    conajwyżej ciapnąłbym czymś tłustym żeby delikatnie wypełniło rysę jeśli
    ma ostre brzegi i zauważalną głębokość, ale nic co ściera - może być tylko
    gorzej.

    > d) wymieniać tą szybkę (ciekawe ile to może kosztować).

    Majątek, którego pozbywać się szkoda.

    > Najbardziej skłaniam się na razie do wersji (a) ale jak pewnie wiecie
    > łatwo nie jest. Jakby ktoś miał do czynienia z metodami z punktów b-d to
    > proszę coś doradzić ;)

    Po co się przejmować za wiele? Nie porysuj bardziej i tyle.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_