  • Data: 2009-03-13 19:32:20
    Temat: Re: Portret 50mm *1.6
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-03-13 20:12:21 +0100, "abpc" <o...@a...com.pl> said:

    > Wiesz jaki obiektyw jest najrzadziej wyjmowany z torby u
    > statystycznego fotografa ?
    > Właśnie ten o którym piszesz : 70 -200 ,
    Czyli wynika z tego, że sigma 18-200 tylko dla tego jest używana, bo
    jest w jednym.
    Raz w życiu miałem superzooma 28-200 Tamrona w pierwszej wersji, do
    analogowego Canona. Tak szybko jak go kupiłem, tak szybko się go
    pozbyłem. Potem też bardzo krótko używałem (nie moja) eLkę 35-350. Po
    tych dwóch doświadczeniach, każdemu odradzam takie obiektywy.
    > dlaczego Twoim zdaniem ten
    > zoom a nie 50 ... potrafisz to rozsądnie uzasadnić ??? Pomijam juz
    > fakt , że nikt nie pytał o taką alternatywę .
    Nie zaproponowałem go zamiast 50-tki. Tylko zamiast Sigmy.

    > Lampa jest zawsze potrzebna a najbardziej wtedy gdy jej nie mamy ...
    Dyskutowałbym z tym "zawsze", reszta nie podlega dyskusji.

    > problem w tym , że znakomita większość jej nadużywa a jak już używa
    > w odpowiednich okolocznościach to nie ma zielonego pojęcia jak powinno
    > się do tego zabrać.
    Dla tego proponuję obiektyw zamiast lampy.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam