  • Data: 2009-03-13 19:46:42
    Temat: Re: Portret 50mm *1.6
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości
    news:gpecc4$7uc$1@inews.gazeta.pl...
    \
    > Czyli wynika z tego, że sigma 18-200 tylko dla tego jest używana, bo jest
    > w jednym.
    > Raz w życiu miałem superzooma 28-200 Tamrona w pierwszej wersji, do
    > analogowego Canona. Tak szybko jak go kupiłem, tak szybko się go pozbyłem.
    > Potem też bardzo krótko używałem (nie moja) eLkę 35-350. Po tych dwóch
    > doświadczeniach, każdemu odradzam takie obiektywy.

    Zupełnie nie wiem w jakim kontekście to piszesz ... chyba żyjemy w
    innych światach potrzeb posiadania i zastosowania szkieł.
    Dla mnie to EOT

    > Dyskutowałbym z tym "zawsze", reszta nie podlega dyskusji.

    To taki skrót myślowy : lampę należy mieć zawsze w torbie ... bo
    nigdy nie wiadomo kiedy i w jakich okolicznościach się przyda :))

    > Dla tego proponuję obiektyw zamiast lampy.

    Ja mimo wszystko nie proponuję nic zamiast ... po prostu warto się
    pouczyć.

    abpc