  • Data: 2009-03-13 21:16:24
    Temat: Re: Portret 50mm *1.6
    Od: Laphroaig <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JA wrote:

    > Przede wszystkim ten obiektyw to raczej badziewny jest. I to nie tylko z
    > powodu AF. Im szybciej się go pozbędziecie, tym lepiej dla córki.
    Czyli jednak moja ocena tego zooma byla wlasciwa :).
    Kiedys przeanalizowalem zdjecia zrobione przez dwa lata i wyszlo, ze to
    200 rzeczywiscie bylo rzadko uzywane. Dlatego tez, tak jak widze, corka
    zaczela uzywac tego kitowego (wlasnie narzekala ze z sigma ma problemy z
    wyostrzeniem, ob. sie kreci i kreci i trzeba znalezc ostra krawedz zeby
    sie dobrze wyostrzyl :(. Kit to robi lepiej. Tak wiec, przy najblizszej
    okazji jesli nie przekroczy to moich mozliwosci, kupie jakiegos zooma
    canoan, niekoniecznie do 200, moze tylko 135.

    > Lepiej obiektyw, chyba że lampa jest na prawdę potrzebna.

    Tak tak, zaczynam od tej stalki 50. Lampa w drugiej (badz trzeciej,
    patrz wyzej ) kolejnosci.

    --
    pozdr
    Laphraoig