  • Data: 2009-03-13 18:53:03
    Temat: Re: Portret 50mm *1.6
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-03-13 17:55:10 +0100, Laphroaig <m...@v...pl> said:

    > Kiedys kupilem corce (wlasciwie wtedy jeszcze mi sie chcialo focic)
    > sigme 18-200. Ta sigma zachowuje sie dosyc kiepskawo. Moje/corki
    > doswiadczenie jest czysto amatorskie ale mam wrzenie, ze autofocus
    > (ostrzenie i szybkosc dzialania) jest gorsza niz na ob. kitowym :(.
    Przede wszystkim ten obiektyw to raczej badziewny jest. I to nie tylko
    z powodu AF. Im szybciej się go pozbędziecie, tym lepiej dla córki.

    > To mnie zrazilo do ob. innych niz oryginalne (oryginalne w sensietej
    > samej firmy co body). Dlatego teraz, korzystajac z okazji, chce jej
    > kupic Canona 50/1.8 (ok 500pln) a kiedys moze uda mi sie kupic jej
    > jakis zoom Canona.
    Zostańcie przy kicie, jako spacerzoom, a dokup jakiś fajny 70-200, lub
    coś w podobnym zakresie.

    > Wiem , ze te sigme mozna "zestroic" do body ale probowalem podobna
    > sigme znajomego . Ostrzenie moze bylo lepsze ale czas ostrzenia i
    > ostrzenie przy slabszym swietle byly takie sobie. Tak jak wspomnialem,
    > jestem amatorem ale moje oczekiwania w stosunku do tej sigmy byly
    > wieksze.
    >
    > Przy nastepnej okazji (kolejne urodziny? dzien kobiet? :), zaliczona
    > sesja? ) zapytam czy lampa 430EX czy 580EX :). Osobiscie sklaniam sie
    > do 430 (z wiadomych wzgledow :) )
    Lepiej obiektyw, chyba że lampa jest na prawdę potrzebna.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam