  • Data: 2009-03-13 16:55:10
    Temat: Re: Portret 50mm *1.6
    Od: Laphroaig <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł W. wrote:
    > A może jak narzeka na ciemnego zuma to Tamrona 17-50/2.8? 50/2.8 to
    > całkiem przyzwoite rozmycie tła w portrecie. No i cały zakres od 17 do
    > 50 jasny, a nie tylko 50mm. Tylko nie wiem, jak się ma cena 17-50 do
    > 50/1.8.
    > Tak czy siak powinna być zadowolona. Nie każdy jest maniakiem
    > superpłytkiej GO, nie mówiąc już o technicznej trudności z trafieniem z
    > ostrością przy takiej GO.

    Kiedys kupilem corce (wlasciwie wtedy jeszcze mi sie chcialo focic)
    sigme 18-200. Ta sigma zachowuje sie dosyc kiepskawo. Moje/corki
    doswiadczenie jest czysto amatorskie ale mam wrzenie, ze autofocus
    (ostrzenie i szybkosc dzialania) jest gorsza niz na ob. kitowym :(.
    To mnie zrazilo do ob. innych niz oryginalne (oryginalne w sensietej
    samej firmy co body). Dlatego teraz, korzystajac z okazji, chce jej
    kupic Canona 50/1.8 (ok 500pln) a kiedys moze uda mi sie kupic jej jakis
    zoom Canona.
    Wiem , ze te sigme mozna "zestroic" do body ale probowalem podobna sigme
    znajomego . Ostrzenie moze bylo lepsze ale czas ostrzenia i ostrzenie
    przy slabszym swietle byly takie sobie. Tak jak wspomnialem, jestem
    amatorem ale moje oczekiwania w stosunku do tej sigmy byly wieksze.

    Przy nastepnej okazji (kolejne urodziny? dzien kobiet? :), zaliczona
    sesja? ) zapytam czy lampa 430EX czy 580EX :). Osobiscie sklaniam sie do
    430 (z wiadomych wzgledow :) )

    --
    pozdr
    Laphroaig