    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Portal do zamawiania?
    Date: Fri, 11 May 2018 20:23:28 +0200
    <pbhfi7$959$1@node1.news.atman.pl>
    <5ae6f66b$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
    <pc7l64$paa$1@node1.news.atman.pl>
    <5ae81e6c$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <pcagg1$p5$1@node2.news.atman.pl>
    <5ae9911e$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <pce77f$al2$1@node2.news.atman.pl>
    <5aec3304$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <pchpi2$jtc$1@node2.news.atman.pl>
    <5aed6034$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
    <pckpqi$d55$1@node1.news.atman.pl>
    <5af19bd1$0$622$65785112@news.neostrada.pl>
    <pcseh4$ve3$1@node1.news.atman.pl>
    <5af5cd14$0$691$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 11-05-2018 o 19:06, Trybun pisze:

    > Za duże, za ciężko wygląda, i pewnie sporą nadwagę posiada.

    Tu akurat się mylisz, nowy 3008 jest bardzo lekki, zwłaszcza jak na
    sporego suva, pisałem przecież że to nowoczesne auto.
    Waży tyle ile kompakt, nie sprawdzałem QQ, ale obstawiam że w
    porównywalnej wersji jest o 100-200 kg cięższy, mimo że mniejszy.

    > Słyszałem dłuższą "ekspercką" rozmowę o napędzie. Np brak wału
    > napędowego na tylną oś, zamiast tego dodatkowy elektryczny silnik do
    > napędu tylnej osi. Nawet sobie nie zdawałem sprawy że jednak nie
    > zastosowali tego w 3008ce.

    Znaczy JESZCZE tego nie zaoferowali, ale wszystkie nowe płyty z PSA i
    teraz Opla są do tego przystosowane.
    Pewnie sam napęd nie jest gotowy.

    > Wygląd sedana jest nieporównywalnie lepszy,.

    Nie widzę w nim nic lepszego, a raczej odwrotnie.
    Dla mnie nie ma nic sensowniejszego niż hot-hatch.

    > Praktyczność, o co
    > właściwie chodzi, mam jakąś maszkarą

    Maszkara to sedan i kombi.

    > Jesteś pewny? Chodzi oczywiście o ten prześwit? Wizualnie wydaje się że
    > stoi trochę wyżej..

    Ma 17 cm, taka Mazda 6 ma 16 cm.
    Kombi w wersji cross-country tyle mają, a nie suvy.

    P3008 ma 20 cm, a Duster 21 - to jest minimum przyzwoitości dla suva.
    Wszystko poniżej to crossover, który tylko suva z wyglądu udaje, a
    liczony jest tylko na asfalt.

    Wcześniej miałem Dustera, teraz mam Sportage, więc porównanie mam dobre.