  • Data: 2018-05-20 10:15:50
    Temat: Re: Portal do zamawiania?
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-15 o 20:00, m4rkiz pisze:

    > najpierw silnik\paliwo i rodzaj nadwozia\marka
    >
    > z zalozeniem ze nie chce wysilonego trzytlokowca z turbo a o to
    > zaczyna byc ciezko jezeli nie chce sie siegac w okolice 'premium'
    > tylko normalnie klepac kilometry we wzglednym komforcie i na gwarancji

    Ja takich dylematów nie mam. Po prostu czysty zakup z kalkulatorem w
    ręku. Mam kasę to idę do salonu Volvo, nie mam to idę do Dacii. Silnik,
    kolor to sprawy drugorzędne.

    O co chodzi z tą niezbyt mądrą opinią o wadzie trzycylindrowców z turbo?
    Aktualnie mam czterocylindrową benzynę i trzycylindrowego diesla (1.5L),
    i nawet nie ma co porównywać jakości jazdy tym trzycylindrowym z turbo
    do czterocylindrowej benzyny. Jazda prawie jak automatem. Z jednej
    strony nie idzie go zadusić , z drugiej nie ma opóźnień przyspieszaniu,
    charakterystycznych dla starszych automatów.  Aby benzyna się tak
    zachowywała to musiałaby mieć jakieś trzy litry pojemności.