  • Data: 2018-05-12 14:26:05
    Temat: Re: Portal do zamawiania?
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-05-2018 o 10:58, Piotrek Paradysz pisze:

    > Albo z cennika Kia Polska:
    >
    > D 1.7 CRDi 115 KM 6 MT 2 WD - 92 990 zł 103 990 zł -

    > Wg strony http://www.kia.com/pl/modele/sportage/dane-techniczn
    e/
    > Wiec ktoś się myli

    No myli się - Ty się mylisz.
    Zaprzeczyłeś że silnik 1.7 crdi ze Sportage III występuje obecnie w
    ofercie - a jak widać jest to kompletna nieprawda.

    Jeśli nie rozumiesz co piszesz, albo co czytasz, to już nie do mnie
    pretensje.

    Ale abstrahując od crdi - jak wrażenia z posiadania 1.6 tgdi?
    Zastanawiałem się nad Koną z tym silnikiem, ale odpuściłem, głównie
    dlatego że na jeździe próbnej nie udało mi się zejść poniżej 11l spalania.
    A to dużo za dużo jak na tak małe autko....