  • Data: 2018-05-11 19:06:15
    Temat: Re: Portal do zamawiania?
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-08 o 17:08, Cavallino pisze:

    > Generalnie nowy 3008 to bardzo fajne, duże i nowoczesne auto, czego
    > nie można z ręką na sercu powiedzieć o starszawym już QQ przed FL.
    > Ale jak widać mocno za wysoko go cenią.

    Za duże, za ciężko wygląda, i pewnie sporą nadwagę posiada. Choć nie
    mogę powiedzieć że QQ to ideał piękna i harmonii, to jednak zdecydowanie
    wybieram właśnie jego.

    > Nie dotyczy - obecnie ten koncern w ogóle nie ma napędu 4x4.
    > Tylko w Oplach pozostał i to starszych.

    Słyszałem dłuższą "ekspercką" rozmowę o napędzie. Np brak wału
    napędowego na tylną oś, zamiast tego dodatkowy elektryczny silnik do
    napędu tylnej osi. Nawet sobie nie zdawałem sprawy że jednak nie
    zastosowali tego w 3008ce.

    > Od sedana to stawiam wyżej nawet busy - przynajmniej mają jakieś
    > zalety praktyczne.

    Wygląd sedana jest nieporównywalnie lepszy,. Praktyczność, o co
    właściwie chodzi, mam jakąś maszkarą jeździć tylko z tego powodu bo do
    niej można więcej załadować?

    > Sportage nie spełnia - to typowy crossover z prześwitem jak osobówka.
    > Na zjazdy z asfaltu się nie nadaje.

    Jesteś pewny? Chodzi oczywiście o ten prześwit? Wizualnie wydaje się że
    stoi trochę wyżej..

    > Generalnie mam podobne odczucia.
    > Ja bym chciał coś co ma ponad 20 cm prześwitu, 4x4, silnik turbo,
    > mocne zawieszenie, współczesne wykonanie (czyli Duster odpada) i
    > kosztuje poniżej 90 tys, albo poniżej 95 tys z automatem.
    >
    > Najlepiej jakby to jednak był kompakt, Ecosporta oglądałem w weekend -
    > maławy trochę, ale fajny.
    > Gdyby jeszcze był choć z turbobenzyną.

    Do moich oczekiwań (w miarę mocny silnik benzynowy, prześwit 20cm+,
    automat, 4x4, limit cenowy) wg Samar.pl pasuje tylko jedno auto - Subaru
    XV. Jednak minusy - niezbyt ciekawy wygląd, silnik 'bokser",  no i ta
    cena, która wydaje się być sporo zawyżona, i jego dyskwalifikują. Chyba,
    przynajmniej na razie, przyjdzie rozglądać za bardziej kompatybilnymi
    używkami.