    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Porównanie zaawansowanych parametrów olejów silnikowych
    Date: Sun, 15 Jan 2012 11:52:28 +0000 (UTC)

    On 2012-01-15, Ivam <f...@p...fm> wrote:

    > A jak powiem, ze jezdzilem na 300V a naprawde jezdzilem na 5100 to myslisz,
    > ze nowy wlasciciel mi na 100% uwierzy?

    Jezeli bys mi powiedzial, ze jezdziles na oleju z Lidla i zmieniales go
    4 razy rzadziej to bym Ci uwierzyl.

    > Pokaz mi silnik, ktory nie daje zadnych oznak zdychania, nie bierze oleju,
    > nie kopci, etc. i nagle, sam z siebie (wlasciwie to z powodu zlego oleju)
    > pada. Juz bardziej prawdopodobne, ze uszczelka pod glowica padnie, albo
    > alternator, albo pompa wody, albo...

    Mam znajomego ktory wybral sie na "szybka traske" 600tka, wrocil, odstawil
    moto a na drugi dzien odpalil i chodzilo jak sieczkarnia, po rozebraniu
    okazalo sie ze ruina, panewki poprzycierane, walki rozrzadu tez.
    Zapytalem go na czym jezdzil to powiedzial, ze nie pamieta ale cos
    taniego. Wiec albo wlasnie bylo jezdzone na byle czym i wyszlo akurat
    wtedy albo to byleco nie dalo rady w takich warunkach.

    --
    Artur
    ZZR 1200