  • Data: 2012-01-15 14:52:02
    Temat: Re: PorA?wnanie zaawansowanych parametrA?w olejA?w silnikowych
    Od: "Hinek" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał

    > Mowilem, jak dla mnie mozesz jezdzic na rycynowym albo na Lux10
    > zmieniajac go 4 razy rzadziej, tylko racz poinformowac o tym przyszlego
    > nabywce.

    Powyżej dobitny dowód na nieprzemakalność umysłową.
    Ja o zupie - Ty o dupie

    Ja twierdzę że przestrzegam zaleceń serwisowych producenta
    czyli m.in. używam olejów zgodnych ze specyfikacją, przestrzegam
    interwało wymiany etc.

    Ty piszesz że mogę lać Lux 10 i żebym informował następnego
    nabywcę...O tym że motocykl był serwisowany zgodnie z tym co
    zalecił producent?

    Taaa, cóż tu można dodać?
    Życzę wielu szczęśliwych chwil z Motulem 300V
    Ma tak piękne opakowanie....i zapach ...taki czarowny
    Pozdr

    --
    Hinek