  • Data: 2012-01-15 16:39:16
    Temat: Re: Porównanie zaawansowanych parametrów olejów silnikowych
    Od: "Ivam" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > Jezeli bys mi powiedzial, ze jezdziles na oleju z Lidla i zmieniales go
    > 4 razy rzadziej to bym Ci uwierzyl.

    A jakbym Ci powiedzial, ze nie pamietam to co wtedy? Zaufalbys mi i
    pomyslal, ze dobry olej, czy naplulbys mi w twarz i poszedl sobie? Bo na
    serio nie pamietam - na pewno kiedys nalalem motula 5000, 5100 i jakiegos
    jeszcze, teraz mam chyba motorexa, mialem tez orlenowski i mialem i
    dolewalem tez olej firmy W5 z lidla (autentycznie szybko potrzbowalem cos
    dolac, a nie bylo co). Z niego szybko zrezygnowalem, bo w okienku od poziomu
    zauwazylem, ze pieni sie jak dobre mydlo.

    > Mam znajomego ktory wybral sie na "szybka traske" 600tka, wrocil, odstawil
    > moto a na drugi dzien odpalil i chodzilo jak sieczkarnia, po rozebraniu

    Jechal, bylo ok? Zanych stukan, cykan, braku mocy, etc.? Zgasil i na
    nastepny dzien odpalil i juz nie bylo ok? Moze ten olej mu zjadl panewke
    przez noc? To napewno byly te wszystkie nano-costam.

    Kumpel kiedys zakatowal RF'ke 900. Jak jechalismy to silnik zaczal cichutko
    cykac. Jak sie zatrzymal to cykanie przypominalo konczenie sie lancucha
    rozrzadu. Zgasil silnik. Odpalil i sie okazlo, ze chodzi - jak to
    okresliles - jak sieczkarnia. Silik dawal znaki, ze cos nie tak - nie
    brzmialo to jakby zdychal, ale cos bylo slychac. Nawet sie udalo do domu
    dotoczyc. Zeby bylo zabawniej to kumpel lal na 100% dobry, motocyklowy
    olej - z niego taki maniak jak z Ciebie - czesci z ASO, maszyna wydmuchana,
    wychuchana, olej dobry, plyn do chlodnicy markowy, nawet plyn hamulcowy nie
    mogl byc z orlenu, tylko motul czy inna magura, wszystkie linki oryginalne,
    motocykl u niego od nowosci.

    --
    pzdr:
    Ivam