  • Data: 2012-01-15 14:01:40
    Temat: Re: PorA?wnanie zaawansowanych parametrA?w olejA?w silnikowych
    Od: "Hinek" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał

    > Ale czemu producent mialby zmuszac uzytkownika do lania drogiego oleju
    > skoro na okresie gwarancyjnym moto przejedzie spokojnie na oleju z
    > Lidla?

    Sądzisz że producentom motocykli nie zależy na opini użytkowników
    o marce? Będą zalecać materiały eksploatacyjne które zarżną ich
    wyrób zaraz po upływie gwarancji? No wybacz..Na image marki
    pracuje się długo i jest to najcenniejsza rzecz dla firmy.

    Powiedzmy wprost: debile z Hondy czy innego Suzuki opracowali
    specyfikację wymaganych materiałow eksploatacyjnych nie konsultując
    się Arturem!!!! Barany.

    > A skad Ty wiesz co ja wlalem? Wlalem specjalnie ten bez takich oznaczen
    > i nie 100 gram a 200-300 ml.

    A ja twierdzę że tak nie było. Dolałeś 10 procent oleju. Nawet
    gdyby był to olej "ekologiczny" w żaden sposób taka ilość nie
    wpłynęła by na pracę sprzęgła - no chyba że już było ono
    zarżnięte.

    > Do R1 czy innego gixxera tez bys nalal
    > najtanszego polsyntetyka?

    Ja przestrzegam zaleceń serwisowych producentów.
    To takie proste - ale nie dla wszystkich.
    Ty uważasz że jesteś mądrzejszy od producenta.
    Nie znajdziemy wspólnego języka w tej sprawie.

    --
    Hinek