  • Data: 2011-12-10 10:34:34
    Temat: Re: Porównanie różnych języków
    Od: Roman W <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 10, 9:20 am, Edek <e...@g...com> wrote:
    > Tak jakby wymagało to metodycznej analizy:
    >
    > http://arstechnica.com/business/news/2011/12/bad-cod
    e-plagues-it-appl...

    > Nie znam szczegółów, ciekawiłoby mnie przede wszystkim,
    > ile z tych projeków powstawało w trybie Agile: intuicyjnie
    > powiedziałbym, że w Javie najczęściej występuje Agile,
    > którego jednym z głównych założeń jest niwelowanie
    > "technical debt" - potrzeba matką wynalazku?

    Takie porownania sa bez sensu. Nie uwzgledniaja roznych zastosowan
    (biblioteka numeryczna w C++ nie bedzie miala problemow z security, bo
    jedynie przezuwa i wypluwa liczby), nie uwzgledniaja tego, ze czas
    pracy roznych programistow ma rozna wartosc (podejrzewam, ze specow od
    Cobola jest juz tak malo, ze beda chcieli wiecej niz $75/h).

    RW