  • 1. Data: 2010-01-01 13:44:02
    Temat: Porównanie notebooków HP
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Czy ktoś może napisać coś dobrego/złego o poniższych notebookach?
    Wybierać z procesorem AMD, czy Intel? Wiem, że HP nie słynie ze sprzętu
    niezawodnego, ale czy dotyczy to wszystkich notebooków, czy może
    określonych rodzin? Czy ProBooki są względnie niezawodne? Szukam niezbyt
    drogiego sprzętu do roboty na wyjazdach - całkowicie matowego, żeby mi
    się słońce nie odbijało we wszystkich badziewnych plastikach :-)

    HP ProBook 4515s (VC370ES)
    - procesor: AMD Tigris Turion II M500 2,2 GHz 2 x 512 kB

    HP ProBook 4510s (VC434EA+)
    - procesor: Intel(R) Core(TM)2 Duo T6570 (2M Cache, 2.10 GHz, 800 MHz FSB)

    Maciek

  • 2. Data: 2010-01-02 05:50:19
    Temat: Re: Porównanie notebooków HP
    Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl>

    Maciek wrote:

    > określonych rodzin? Czy ProBooki są względnie niezawodne? Szukam niezbyt
    > drogiego sprzętu do roboty na wyjazdach - całkowicie matowego, żeby mi
    > się słońce nie odbijało we wszystkich badziewnych plastikach :-)
    Kup Probook'a z 3-letnim kerpakiem. Probook znajomego kupiony pół roku temu
    jak na razie zero kłopotów. Przed zakupem zebraliśmy o Probook'ch znacznie
    lepsze opinie niż o innych notebookach HP.
    pozdro

  • 3. Data: 2010-01-04 10:48:38
    Od: manmadepredator <v...@g...pl>

    On Fri, 01 Jan 2010 14:44:02 +0100, Maciek <m...@n...pl> wrote:

> [...]

    >HP ProBook 4510s (VC434EA+)
    >- procesor: Intel(R) Core(TM)2 Duo T6570 (2M Cache, 2.10 GHz, 800 MHz FSB)

    - matryca glare ( a przynajmniej w wersji, którą miałem okazję
    testować,
    - obudowa zewnętrzna jak i wewnętrzna matrycy również lustrzanka (w
    wersji z czerwoną obudową OIDP cała obudowa była matowa, ale ciężko
    sie to czyściło po paluchach)
    - obudowa wewnętrzna mat, z wyjątkiem przestrzeni między klawiszami,
    tam odblaskowa (klawiatura znana z VAIO), mam wrażenie, że ciężko się
    to czyści, a przynajmniej bez zdejmowania obudowy,
    - waga, ponad 2,5kg
    - brak możliwości podłączenia stacji dokującej

    + z pewnością solidniej wykonany niż wersje poprzednie (6735, 550 itp)
    + cena
    + matryca LED
    + bateria, wg specyfikacji na stronie HP - 5h, jednak w rzeczywistości
    nieco mniej, nie jestem w stanie napisać teraz ile, bo za krótko go
    miałem,
    + możliwość rozszerzenia gwarancji o 2 lub 3 lata

    oczywiście plusy i minusy wypisałem biorąc pod uwagę Twoje
    preferencje, co do wydajności się nie wypowiadam, bo dla mnie to jest
    rzecz drugorzędna, a i do laptopa powyżej 13,3" nie mógłbym się juz
    chyba przyzwyczaić

    --
    pozdrawiam
    W.K.

  • 4. Data: 2010-01-04 11:08:31
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-01-04 11:48, manmadepredator pisze:
    > - matryca glare ( a przynajmniej w wersji, którą miałem okazję
    > testować,
    Na pewno są modele z matrycą matową i o taką mi w tym przypadku chodziło.

    > - obudowa zewnętrzna jak i wewnętrzna matrycy również lustrzanka (w
    > wersji z czerwoną obudową OIDP cała obudowa była matowa, ale ciężko
    > sie to czyściło po paluchach)
    Blueee ... może to też zależy od modelu?

> [...]
    > preferencje, co do wydajności się nie wypowiadam, bo dla mnie to jest
    > rzecz drugorzędna, a i do laptopa powyżej 13,3" nie mógłbym się juz
    Dzięki serdeczne za opinię. Dla mnie wydajność też nie jest kluczowa,
    ale już ekran muszę mieć nieco większy, bo to sprzęt do projektowania,
    niestety w terenie.

    Maciek

  • 5. Data: 2010-01-04 11:09:33
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-01-02 06:50, dziadek2 pisze:
    > Kup Probook'a z 3-letnim kerpakiem. Probook znajomego kupiony pół roku temu
    > jak na razie zero kłopotów. Przed zakupem zebraliśmy o Probook'ch znacznie
    > lepsze opinie niż o innych notebookach HP.
    Słuszna uwaga - rozszerzona gwarancja to na pewno dobra rzecz,
    zwłaszcza, że w przypadku HP nie jest to duży koszt. Z drugiej strony
    nie chciałbym z tej gwarancji non-stop korzystać ;-)

    Maciek