    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Porównanie notebooków HP
    Date: Fri, 01 Jan 2010 14:44:02 +0100

    Czy ktoś może napisać coś dobrego/złego o poniższych notebookach?
    Wybierać z procesorem AMD, czy Intel? Wiem, że HP nie słynie ze sprzętu
    niezawodnego, ale czy dotyczy to wszystkich notebooków, czy może
    określonych rodzin? Czy ProBooki są względnie niezawodne? Szukam niezbyt
    drogiego sprzętu do roboty na wyjazdach - całkowicie matowego, żeby mi
    się słońce nie odbijało we wszystkich badziewnych plastikach :-)

    HP ProBook 4515s (VC370ES)
    - procesor: AMD Tigris Turion II M500 2,2 GHz 2 x 512 kB

    HP ProBook 4510s (VC434EA+)
    - procesor: Intel(R) Core(TM)2 Duo T6570 (2M Cache, 2.10 GHz, 800 MHz FSB)

    Maciek