  • 1. Data: 2010-01-01 12:36:31
    Temat: Stara karta TV i sterowniki
    Od: "Andre" <a...@p...fm>

    Witam!

    Czy ktos z szanownych grupowiczow znalazl sterowniki do karty Prolink
    PixelView Play TV PRO na ukladzie BT878 do systemu Windows Vista albo
    Windows 7?

    Wlasciwie nie chodzi mi o samo ogladanie TV, a bardziej o uzywanie
    dolaczonego pilota. No ale do tego trzeba zainstalowac karte jakos.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 2. Data: 2010-01-01 12:46:06
    Temat: Re: Stara karta TV i sterowniki
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andre" <a...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    > Wlasciwie nie chodzi mi o samo ogladanie TV, a bardziej o uzywanie
    > dolaczonego pilota. No ale do tego trzeba zainstalowac karte jakos.

    Po co mieliby wspierać dzidka na nowoczesnym systemie? Wszystko idzie na
    cyfrowe, więc za kilka lat ten układ nie będzie w ogóle potrzebny.

  • 3. Data: 2010-01-01 12:56:11
    Od: "Andre" <a...@p...fm>

    qwerty wrote:

    > Po co mieliby wspierać dzidka na nowoczesnym systemie? Wszystko idzie
    > na cyfrowe, więc za kilka lat ten układ nie będzie w ogóle potrzebny.

    Chcialbym zauwazyc, ze np taki DScaler mial ostatnia aktualizacje w
    sierpniu 2009, wiec juz po premierze Win7, o Viscie nie wspominajac. W
    zwiazku z tym mozna wnioskowac, ze jest jeszcze spora grupa
    uzytkownikow kart na ukladzie BT878...

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 4. Data: 2010-01-01 12:57:05
    Od: "Andre" <a...@p...fm>

    Andre wrote:

    > Chcialbym zauwazyc, ze np taki DScaler mial ostatnia aktualizacje w
    > sierpniu 2009, wiec juz po premierze Win7

    Przepraszam - po premierze wersji RC.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 5. Data: 2010-01-01 13:44:11
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andre" <a...@p...fm> napisał w wiadomości grup

    > Przepraszam - po premierze wersji RC.

    To i tak nie istotne, bo NTG.

  • 6. Data: 2010-01-01 13:56:18
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Andre" <a...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    >
    > Po co mieliby wspierać dzidka na nowoczesnym systemie? Wszystko idzie na
    > cyfrowe, więc za kilka lat ten układ nie będzie w ogóle potrzebny.

    no.. ja bym sie tak bardzo nie cieszył. JA bym sobie życzył jak
    najdłuzej dostawać analogowy sygnał z kablówki....
    ToMasz

  • 7. Data: 2010-01-01 14:06:48
    Od: "Andre" <a...@p...fm>

    ToMasz wrote:

    > no.. ja bym sie tak bardzo nie cieszył. JA bym sobie życzył jak
    > najdłuzej dostawać analogowy sygnał z kablówki....

    Ale wlasciwie czemu?

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 8. Data: 2010-01-01 14:32:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andre" <a...@p...fm> napisał w wiadomości grup

    > Ale wlasciwie czemu?

    Niektórych podnieca sygnał z cieniami (odbiór z odbiciem), szumami, SD oraz
    wpływem przewodu na jakość sygnału. Jakby był czarno-biały i bez fonii to
    najlepsze co można mieć.

  • 9. Data: 2010-01-01 15:43:40
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Niektórych podnieca sygnał z cieniami (odbiór z odbiciem), szumami, SD
    > oraz wpływem przewodu na jakość sygnału.

    Niektorzy maja kilka TV i niekoniecznie chca ogladac TVN Style, polskie
    seriale i nie chca tez codziennie przekonywac Zony, ze jedynie sluszny
    wybor to Discovery albo TVN Turbo. Na jakosc nie narzekam, a analoga
    podzielic na x telewizorow/kart TV, to zaden problem. Z cyferka nie ma
    tak fajnie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2010-01-01 16:13:20
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Pawel "O'Pajak" pisze:
> [...]
    > wybor to Discovery albo TVN Turbo. Na jakosc nie narzekam, a analoga
    > podzielic na x telewizorow/kart TV, to zaden problem. Z cyferka nie ma
    A telewizor też trzeba wymienić? czy wystarczy dokupić jakieś dodatkowe
    urządzenie z kolejnym pilotem?

    ToMasz