  • 1. Data: 2009-12-31 12:47:40
    Temat: Zgubiony katalog.
    Od: "Konkon" <d...@k...chip.pl>

    Nie wiem czy to akurat ta grupa ale gdzie pytać ?
    Kuzyn nagrywał mi zdjęcia i filmiki ze wspólnych swiąt.I chyba cos skopał
    wypalając.Ale nie to jest tu ciekawe.
    Przyjeżdżam do domu.Wkładam płytę do napedu laptopa i widzę dwa katalogi:
    Filmy i Zdjecia.Oglądam pliki i wszystko jest o.k.Choc juz wtedy trochę
    wolno czyta.
    Wstaje rano a tu brak na DVD katalogu Zdjecia.Juz tylko folder Filmy widać.
    Ale przecież wieczorem widziałem jeszcze fotki nawet przeglądając
    je.Sprawdzam trzy napędy i żaden juz nie widzi tego folderu.
    Jak myślicie jest to jeszcze do odzyskania ?

  • 2. Data: 2009-12-31 12:52:28
    Temat: Re: Zgubiony katalog.
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "Konkon" <d...@k...chip.pl> wrote in message
> [...]
    > je.Sprawdzam trzy napędy i żaden juz nie widzi tego folderu.
    > Jak myślicie jest to jeszcze do odzyskania ?

    Spróbował bym w napędzie, w którym płytka była wypalana.

  • 3. Data: 2009-12-31 12:55:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Konkon napisał(a):

    [...]

    > Jak myślicie jest to jeszcze do odzyskania ?

    Od Kuzyna ale IMO powinien zainwestowac w lepsza nagrywarke i/lub
    porzadniejsze nosniki ;)

    j.

  • 4. Data: 2009-12-31 13:04:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości grup
    .com...
    > Od Kuzyna ale IMO powinien zainwestowac w lepsza nagrywarke i/lub
    > porzadniejsze nosniki ;)

    Lepiej zmienić kuzyna. :)

  • 5. Data: 2009-12-31 13:15:09
    Od: "JRT" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Konkon" <d...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdzam trzy napędy i żaden juz nie widzi tego folderu.
    > Jak myślicie jest to jeszcze do odzyskania ?

    Próbowałeś jakichś narzędzi typu CDRoller?
    Mi CDRollerem udaje się czytać i stare płyty, i źle nagrane - takie, na
    których zupełnie nic nie widać. Może i Tobie się uda. Szansa jest duża.

    Pozdrawiam
    Robert