-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 22 Oct 2014 10:36:57 +0200
From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
References: <m25aiq$a65$1@node1.news.atman.pl>
<544769ad$0$18080$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <544769ad$0$18080$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <54476cb4$0$18087$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83-238-234-21.adsl.inetia.pl
X-Trace: 1413967028 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18087 83.238.234.21:61366
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547578
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2014-10-22 10:24, *Jacek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> Do tego dodałbym jeszcze sytuację zwężenia, gdzie np. 2 pasy schodzą się
> w jeden. Niemcy jadą do końca dwoma pasami, a potem na zamek
> błyskawiczny zjeżdżają na jeden. U nas jest to okazja dla ormowców, aby
> się wykazać. Często jakiś jegomość powożący z reguły dużą bryką blokuje
> jeden pas w imię jakiejś, jak sądzę wyższej idei.
To niestety wina tych z lewego / kończącego się (proszę nie
interpretować, że pochwalam). W Niemczech jak piszesz wszyscy jadą swoim
pasem do końca, gdzie robią zamek. U nas też by to pewnie działało, ale
jest masa baranów, którzy jak tylko zobaczą jakąś lukę (właśnie
zazwyczaj przed tymi dużymi) to się tam wbijają, przez co na lewym robi
się miejsce i jedzie on sporo szybciej od prawego. Gdyby wszyscy jechali
po swoim do końca to prędkości na obu pasach były by mniej więcej takie
same, nie było by powodu do blokowania. Ot i cała przyczyna.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.14 11:24 Jacek
- 22.10.14 11:43 m
- 22.10.14 12:34 Mirek Ptak
- 22.10.14 14:24 Gotfryd Smolik news
- 22.10.14 15:18 Witolko
- 22.10.14 15:54 Gotfryd Smolik news
- 22.10.14 14:47 Gotfryd Smolik news
- 22.10.14 16:39 Witolko
- 22.10.14 16:52 Cavallino
- 22.10.14 16:55 Cavallino
- 22.10.14 17:13 RoMan Mandziejewicz
- 22.10.14 18:40 Witolko
- 22.10.14 19:10 RoMan Mandziejewicz
- 22.10.14 19:15 Czesław Wiśniak
- 22.10.14 21:10 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg