eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPorównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech. › Re: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
  • Data: 2014-10-22 11:43:18
    Temat: Re: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale Twoje pytanie do niczego nie prowadzi - bo NIEZALEŻNIE jak
    > zorganizowane są przepisy w Niemczech, argument o skręcającym
    > na skrzyżowaniu jest BEZ sensu. No, "bez celu", niech będzie.
    > Jeśli skrzyżowanie nie odwołuje zakazów, to ON MA MIEĆ ZNAK.

    Jeżeli on znak, to nie ma znaczenia czy skrzyżowanie odwołuje czy nie
    odwołuje.

    Ciekawie się robi, kiedy po skrzyżowaniu nie ma znaku.

    Wtedy jeżeli odwołuje - to jestem bezpieczny, bo wiem że za
    skrzyżowaniem zaczyna się zupełnie nowy zestaw znaków z wyjątkiem
    strefowych i tych w stylu "obowiązuje całe osiedle".

    Jeżeli nie odwołuje - no to właśnie mamy przypadek ciekawy i fallback do
    ogólnej zasady prawnej przytoczonej przez Ciebie ...

    > A jeśli stosowane są "zasady prawa", to działa przywołana
    > zasada zwolnienia od odpowiedzialności za "niemożliwość".

    ... która efektywnie mówi że "odwołuje".

    No chyba że masz się stosować do znaku który jest kilometr dalej tak
    samo jak masz ustąpić pierwszeństwa z drogi niepublicznej której status
    sobie masz sprawdzić w geoportalu :).

    p. m.