eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPorównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech. › Re: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
  • Data: 2014-10-22 16:55:01
    Temat: Re: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:54476cb4$0$18087$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Dnia 2014-10-22 10:24, *Jacek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > To niestety wina tych z lewego / kończącego się (proszę nie interpretować,
    > że pochwalam). W Niemczech jak piszesz wszyscy jadą swoim pasem do końca,
    > gdzie robią zamek. U nas też by to pewnie działało, ale jest masa baranów,
    > którzy jak tylko zobaczą jakąś lukę (właśnie zazwyczaj przed tymi dużymi)
    > to się tam wbijają, przez co na lewym robi się miejsce i jedzie on sporo
    > szybciej od prawego.

    Dokładnie.
    Barany i tyle.
    Nawet jak im SPECJALNIE ciągłą linię wymalować (tak jak w Poznaniu na
    Krzywoustego za Ratajami), żeby nie wjeżdżali za wcześnie, to i tak pojadą
    wcześniej, przez ciągłą, byle tylko nie jechać tak jak powinni.

    A polucja gdzieś z radarem w krzakach stoi, zamiast w takich miejscach żniwo
    zbierać.