eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPorównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech. › Re: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
  • Data: 2014-10-22 06:50:30
    Temat: Re: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witolko" napisał w wiadomości grup
    >Ciekawy artykuł, szczególnie dla kierowców jeżdżących w Niemczech.
    >Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech:
    >http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,16830728,Dlacze
    go_Niemcy_maja_lepsze_przepisy_drogowe_.html?utm_sou
    rce=agora&utm_medium=nlt&utm_campaign=wyborczabiz

    Ciekawy, ale czy calkiem prawdziwy ?

    Np mandaty za predkosc maja takie:
    https://www.bussgeldkataloge.de/
    http://www.bmvi.de/SharedDocs/DE/Artikel/LA/bussgeld
    katalog.html

    Owszem, jest tam i 680 euro, ale jest tez 10 euro.

    Zalecany odstep ? Oj, chyba nie tylko zalecany, skorov mandaty
    potrafia byc za mniej metrow niz polowa predkosci.

    I tak mi sie wydaje ze od dawna powyzej 7 pkt mieli klopoty.

    J.