eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPorównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech. › Re: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
  • Data: 2014-10-22 06:32:06
    Temat: Re: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m269cl$pnt$...@d...me...
    Tomasz Pyra wrote:

    >bo w miejscu w którym wjeżdża też stoi znak?

    I obowiazuje na drogach poprzecznych ?

    >nie wiem jak z braku odwoływania przez skrzyzowanie doszedłeś do
    >tego,
    >że znak stoi tylko na początku zakazu a potem nie jest powtarzany

    Czyli jak jade droga, mijam znak zakazu parkowania czy tam
    ograniczenie predkosci,
    mijam skrzyzowanie, znak powtarzajacy na nim ukradli, to pierwszy
    nadal obowiazuje ?
    Chyba ze zeznam iz srecilem na poprzednim skrzyzowaniu i nic nie
    widzialem ?

    Znaki sa opisane w konwencji, zakres obowiazywania chyba tez tam jest

    J.