    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
    Date: Wed, 1 Sep 2010 11:49:48 +0000 (UTC)

    On 2010-09-01, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > A ja na to: napisz lepiej jakie po tych modyfikacjach kręcisz czasy na torze?

    Hamownia jest bardziej miarodajna i nie trzeba katowac sprzetu na torze.

    > O ja cie! O całe 3,8 Nm! Zaaaajeeeebioza!!!

    Wiecej to wiecej, tu sie nie dyskutuje. Z wykresu wynika tyle, ze gdy ten
    gixxer osiagnie ten swoj mniejszy od R1 max moment to R1 bedzie juz daaaleko
    z tylu :-)

    > No ale ile punktów do lansu pod pobliską dyskoteką! Laski same stringi
    > przez głowę ściągają, nie?

    To Ty chyba nigdy pod Mc'kiem nie byles! Widzialem ze tam zawsze duzo
    moturow a ich wlasciciele patrza z politowaniem na mnie w teksach
    i Kawasaki z 2003 gdy czekam na zielone... Ale zagadka sie rozwiazala,
    wczoraj wyczytalem ze tak kolumne przeniesli.

    Pozwole sobie zacytowac komentarz ze sikacza ktory mnie mocno rozbawil:
    "Marszałkowskiej to idealne miejsce do tego celu (jak widać selekcja
    naturalna działa całkiem skutecznie). Lansowanie się pod kolumną jest zbyt
    prostackie i wulgarne, a pod Mc'iem zachowane są pozory że oto nagle
    zgłodniałem i pomyślałem że skoczę na "Wieśmaka" na mojej Yamaszce R1 z
    2010 roku na wydechach Leo Vince ubranym w wyścigowy jednoczęściowy
    kombinezon Deinese z nieskalanymi od jeżdżenia po zakrętach slider'ami."

    --
    Artur
    ZZR 1200