  • Data: 2010-10-26 12:40:26
    Temat: Re: Porownanie 550D i 60D
    Od: "ax" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    news:ia6a10$4c0$1@inews.gazeta.pl...

    > A skąd wniosek że nikt nie używa? Ja do Pentaxów (kolejno - *istD, K10D,
    > K20D i KX) zakładałem niegdyś DK11M ..............Znam paru innych
    > posiadaczy Pentaxów i Nikonów którzy też konwertery na wizjer zakładają.
    > Jak jest w pozostałych systemach - nie wiem, ale nie bybym zaskoczony
    > gdyby do nich też używano konwerterów.

    ...jest cos podobnego, powiększa 1.31x produkcji umba-umba. Zdecydowanie
    wygodniejsza praca. Z mocowaniem do iluś systemów (mam założone do 450d -
    nie wyobrażam sobie pracy bez tego) do wziernika kątowego (dodatkowo x 1.25)
    dokręcany element metalowy wydłubany z dołączonej muszli - praca w studio
    bardzo wygodna, bywa na allegro i w Stodole (Wawa) Trochę mała średnica
    soczewek - ale można pracować.
    Pozdrawiam R.