    From: John Smith <u...@e...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Porownanie 550D i 60D
    Date: Tue, 26 Oct 2010 14:01:03 +0200

    de Fresz napisał(a):

    > IMHO to nie do końca kwestia tylko i wyłącznie wizjera. W analogu każde
    > naciśnięcie spustu kosztowało policzalną ilość złotówek, więc się
    > człowiek siłą rzeczy znacznie bardziej pilnował. W cyfrze naciskać sobie
    > można do woli, nie kosztuje to nic.

    Też tak kiedyś myślałem.
    Ale w praktyce wychodzi na to, że to jednak cyfra kosztuje więcej per
    klatka. Więcej pracy. Slajdy wystarczy zaramkować. Obróbka takiej samej
    ilości RAW-ów trwa u mnie znacznie dłużej. Więc od pewnego czasu mam już
    sprzężenie zwrotne w postaci wewnętrznego głosu: "chce Ci się to potem
    obrabiać?".

    Natomiast na pewno cyfrą robię więcej fotek, "na zapas", m.in. dlatego,
    ze patrząc w kiepski wizjer nie do końca wiem czy to dobra kompozycja
    czy nie całkiem.

    --
    Mirek