    From: John Smith <u...@e...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Porownanie 550D i 60D
    Date: Tue, 26 Oct 2010 11:40:48 +0200
    <ia3rbn$4nc$1@news.onet.pl> <ia3ro2$umu$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <ia43hc$195$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <ia47n6$29v$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <ia4gmc$4q1$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <ia5uhf$e5a$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <ia60of$eg4$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>

    Michal Tyrala napisał(a):

    > No pardon. Napisalem, ze dla mnie wizjery w APS-C są jednakowo,
    > porownywalnie male i ze nie rozumiem wielkich debat nad wyzszosciami
    > puszek ze wzgledu na wizjer.
    > Na co w odpowiedzi zostalem zarzucony cyferkami ze specyfikacji o ile
    > procent costam jest wieksze od czegostam.
    > Robienie z 10% liniowej roznicy zagadnienia jest zabawne i tyle. :-)
    >
    > Jak dla mnie, xxxxD, xxxD, xxD maja wizjery, ktore tak samo się nadaja
    > do kadrowania, tak samo się (nie) nadaja do recznego ostrzenia, patrzy
    > się w nie z takim samym wrazeniem ,,dziurki od klucza''.
> [...]

    Dobra, kończmy już.
    Różnica jest.
    Dla Ciebie pomijalna, dla mnie zauważalna.

    Śmiejesz się, że ktoś woli Golfa niż Polo, sam jeżdżąc Passatem.

    Nawiasem mówiąc różnica wielkości wizjera pomiędzy 5D a 7D to też jest
    jakieś 10%, ale dla Ciebie to już będzie niebo a ziemia. No bo 5D to FF.

    Też zabawne, nieprawdaż? :-)

    --
    Mirek