  • Data: 2010-10-26 09:00:21
    Temat: Re: Porownanie 550D i 60D
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-10-25 20:21:50 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Aczkolwiek mnie nieco rozczarowała matryca 550/60/7 - coś im nie wyszło
    > albo kto inny rządzi preferencjami obróbki sygnału z matrycy.

    Mnie również, a to głównie dlatego że leniem jestem i nie bawi mnie
    konieczność dłubania we wszystkich zdjęciach w gorszych warunkach, żeby
    otrzymać to, co np. Nikon daje prosto z puszki, a ten potencjał pełnych
    18 MPx, który można wykorzystać w może 5% zdjęć mnie osobiście nie jest
    do niczego potrzebny.

    > Jak tak dalej pójdzie, to Canon stanie się tylko konkurencyjnym
    > systemem, a nie klasą samą w sobie (mowa o obrazie).

    Już się stał IMHO. Ich przewaga nad wszystkimi innymi skończyła się w
    erze 30D/400D/5D, czyli dobre 4 lata temu, gdy był Canon, a gdzieś z
    tyłu reszta. Później już nie wystawali ponad konkurencję, a miejscami
    nawet spadali na 2-3 lokatę. Teraz wygląda na to, że nawet Pentax
    (który nigdy królem obrazowania nie był) ich wyprzedził. Dalej będą
    pewnie w czołówce sprzedaży, więc do zakutych łbów marketoidów wnioski
    że coś jest nie tak, będą docierać poooowooooli.

    de Fresz