  • 31. Data: 2011-09-22 13:37:13
    Temat: Re: Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 11:58:53 +0200, Paweł T. napisał(a):

    > Pomóżcie albo ukrzyżujcie :-)

    Ja akurat jestem tuz przed zakupem Pana Slonika TX-P50G30E - wyglada chyba
    najciekawiej na dzien dzisiejszy ze stosunkiem cena/mozliwosci, poza tym
    lubie te marke.

    --
    pozdro
    RemeK

  • 32. Data: 2011-09-22 21:49:45
    Od: Paweł T. <m...@w...pl>

    > Ja akurat jestem tuz przed zakupem Pana Slonika TX-P50G30E - wyglada chyba
    > najciekawiej na dzien dzisiejszy ze stosunkiem cena/mozliwosci, poza tym
    > lubie te marke.

    Nie boisz się, że będzie buczał? Czytam pełno komentarzy, że Panasonic lubi
    wydawać różne dźwięki i trochę się obawiam, czy przypadkiem podczas nocnego
    oglądania TV nie będzie to zbyt wkurzające.

    - Paweł.

  • 33. Data: 2011-09-22 21:58:04
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 23:49:45 +0200, Paweł T. napisał(a):

    > Nie boisz się, że będzie buczał? Czytam pełno komentarzy, że Panasonic lubi
    > wydawać różne dźwięki i trochę się obawiam, czy przypadkiem podczas nocnego
    > oglądania TV nie będzie to zbyt wkurzające.

    Do nocnego ogladania to mam projektor ;-)
    A zdania co do buczenia tez widzialem, ale sa podzielone, moze zalezy od
    wrazliwosci na takie rzeczy, moja jest dosc niska. Mam np. player Xtreamer
    Pro i w nim dosc glosno napieprza wentylatorek 4cm, ale gdy sie "oswoi" to
    przestaje przeszkadzac. Projektor wiszacy nad glowa tez nie jest milczkiem.
    Jesli nie jestes przewrazliwiony na tym punkcie to mysle, ze problemu nie
    bedzie. Ja sie w kazdym razie nie martwie :-)

    --
    pozdro
    RemeK

  • 34. Data: 2011-09-23 00:26:40
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.09.2011 23:49, Paweł T. pisze:
    > Nie boisz się, że będzie buczał? Czytam pełno komentarzy, że Panasonic
    > lubi wydawać różne dźwięki i trochę się obawiam, czy przypadkiem podczas
    > nocnego oglądania TV nie będzie to zbyt wkurzające.

    Być może w jakichś modelach są wiatraki, ale z tych 50-tek jakie
    widziałem (parę tego było) wszystkie były bezgłośne.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 35. Data: 2011-09-23 01:57:08
    Od: Paweł T. <m...@w...pl>

    > Być może w jakichś modelach są wiatraki, ale z tych 50-tek jakie widziałem
    > (parę tego było) wszystkie były bezgłośne.

    Dziwne dźwięki pojawiały się szczególnie na jasnych scenach, może pochodziły z
    zasilacza. Podobno efekt mógł powstawać po pewnym czasie, zdarzały się nowe
    telewizory nie mające tej "wady".

    Tymczasem pod wpływem Waszych rad coraz bardziej przekonuję się do tej marki.
    Teraz pozostaje jednie poszukać czegoś, co będzie potrafiło nagrać jakąś audycję
    TV. W tym przedziale cenowym znajdę coś z taką możliwością, czy już za dużo
    wymagam?

    Pozdrawiam

    - Paweł.

  • 36. Data: 2011-09-23 06:16:38
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-23 03:57, *Paweł T.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]
    > marki. Teraz pozostaje jednie poszukać czegoś, co będzie potrafiło
    > nagrać jakąś audycję TV. W tym przedziale cenowym znajdę coś z taką

    No już pisałem seria G30 umożliwia nagrywanie na zewnętrznym dysku USB -
    z tego co wiem tylko z DVB-T/C (podobnie jak inne TV z nagrywaniem na
    rynku).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 37. Data: 2011-09-23 09:18:01
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł T." <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Teraz pozostaje jednie poszukać czegoś, co będzie potrafiło nagrać jakąś
    > audycję TV. W tym przedziale cenowym znajdę coś z taką możliwością, czy
> [...]

    Nie wiem czy jest się o co bić. Czytałem, że nagrania z telewizora można
    odtworzyć tylko na tym samym egzemplarzu. Jeżeli zależy Ci na tej funkcji to
    się upewnij jak jest w przypadku tego modelu.

    Marcin G.

  • 38. Data: 2011-09-23 21:59:07
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    qwerty wrote:

    > Pomyśl. Skoro LEDy są tylko wzdłuż krawędzi ekranu i przez to mają
    > nierównomierne podświetlenie (najciemniej jest na środku obrazu). Możesz
    > zapomnieć o głębi kolorów. Full LED jest droższy i grubszy i przez to ludzie go
    > nie kupują (kupując chłam).

    chodzilo mi o to:

    wady podswietlenia krawedziowego znam, nie lapie tylko czemu stawiac chcesz
    jedno a wieszac drugie :)

  • 39. Data: 2011-09-23 22:53:16
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 23.09.2011 23:59, m4rkiz pisze:
    > wady podswietlenia krawedziowego znam, nie lapie tylko czemu stawiac chcesz
    > jedno a wieszac drugie :)

    Może dlatego, że podświetlane krawędziowo są cieńsze?

  • 40. Data: 2011-09-24 08:10:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup

    > wady podswietlenia krawedziowego znam, nie lapie tylko czemu stawiac chcesz
    > jedno a wieszac drugie :)

    Plazma waży parę kg więcej. Tylko dlatego (łatwiej zamontować na ścianie).