    From: RemeK <g...@d...null>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
    Date: Thu, 22 Sep 2011 23:58:04 +0200
    Sender: hell@heaven

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 23:49:45 +0200, Paweł T. napisał(a):

    > Nie boisz się, że będzie buczał? Czytam pełno komentarzy, że Panasonic lubi
    > wydawać różne dźwięki i trochę się obawiam, czy przypadkiem podczas nocnego
    > oglądania TV nie będzie to zbyt wkurzające.

    Do nocnego ogladania to mam projektor ;-)
    A zdania co do buczenia tez widzialem, ale sa podzielone, moze zalezy od
    wrazliwosci na takie rzeczy, moja jest dosc niska. Mam np. player Xtreamer
    Pro i w nim dosc glosno napieprza wentylatorek 4cm, ale gdy sie "oswoi" to
    przestaje przeszkadzac. Projektor wiszacy nad glowa tez nie jest milczkiem.
    Jesli nie jestes przewrazliwiony na tym punkcie to mysle, ze problemu nie
    bedzie. Ja sie w kazdym razie nie martwie :-)

    --
    pozdro
    RemeK