  • 21. Data: 2011-09-21 22:47:20
    Temat: Re: Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.09.2011 00:32, Gil pisze:
    > Zgadzam się, że biel to najjaśniejsza z barw. Problem z tym, że LCDki
    > oddaja lepiej tę różnice.

    Bo są jaśniejsze, ew łatwiej na nich uzyskać wysoką jasność. Tylko w 90%
    przypadków jest to niepotrzebne, a nawet niepożądane.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 22. Data: 2011-09-21 22:48:48
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 21.09.2011 23:50, Padre pisze:
    > Ja bym to ujął tak: od 42" wzwyż LCD dorównujący jakością obrazu plazmie
    > kosztuje 2,5 raza drożej. Decyzje podejmuje kupujący.
    > Poniżej 42" kupujący zasługuje na współczucie albowiem nie wie co czyni...

    Nigdy w życiu LCD nie dorówna plazmie w zastosowaniach TV. Telewizja to
    taka specyficzna dziedzina, że ekran ze stale wyświetlanymi pikselami,
    brakiem czerni i kiepskimi kątami się po prostu nie nadaje.

  • 23. Data: 2011-09-21 23:57:53
    Od: Paweł T. <m...@w...pl>

    A czy mógłbym liczyć na jakieś konkretne modele Panasonica, z ceną oscylującą
    wokół tych 4k? Czy w tym przedziale cenowym znajdzie się jakiś model z
    możliwością nagrywania?

    Jeszcze raz dzięki za wszelkie fachowe porady, dzięki nim nie będę słuchać
    sprzedawców i mam nadzieję dokonam dobrego wyboru. :)

    - Paweł.

  • 24. Data: 2011-09-22 05:58:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Tom01 pisze tak:

    > A co ma kolor WYŁĄCZONEGO ekranu do użytkowania? Pamięta Pan, że
    > niektóre kineskopy miały ekran wręcz jasno-szary?

    mnie to przeszkadza, brzydko wygląda w pokoju, taki kaprys i nie Pan ;)
    z panami to ma elektroda.pl

    > Plazma ma tą właściwość, że jej ekran jesli ma wyświetlać czerń,
    > praktycznie nie świeci, poza minimalnym wzbudzeniem, a LCD świeci
    > i to konkretnie.

    nigdzie nie pisałem że nie ;)

    --
    Piotr

  • 25. Data: 2011-09-22 06:18:52
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Problem trwałego utrwalania się obrazu dotyczył plazm sprzed wielu lat.

    To tez ja nie pisze o "duchach" a o czerni migrujacej z czasem
    w kierunku szarosci. A to najwyrazniej dotyczy modeli sprzed
    dwoch lat. Pytanie moje brzmi: czy nowszych takze?

    > Zalety plazm są dokładnie tam gdzie są wymagania stawiane
    > przed telewizorem. (...)

    Zgadzam sie w calej rozciaglosci.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 26. Data: 2011-09-22 07:02:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
    > niezbyt zalapalem dlaczego?

    Pomyśl. Skoro LEDy są tylko wzdłuż krawędzi ekranu i przez to mają
    nierównomierne podświetlenie (najciemniej jest na środku obrazu). Możesz
    zapomnieć o głębi kolorów. Full LED jest droższy i grubszy i przez to ludzie go
    nie kupują (kupując chłam).
    http://vimeo.com/6193227

  • 27. Data: 2011-09-22 07:04:11
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gil" napisał w wiadomości grup
    > Ja też mam tą plazmę i sobie wcale nie chwale.
    > Na ogół dyskutuje sie o czerni. Jaka jest czerń czy smolista czy nie, czy nie
    > srebrzy?
    > A pomija się, że w tych tańszych plazmach Panasonika w ogóle nie ma bieli.
    > Jest szarość.
    > Co powoduje, że obraz nie ma należytego kontrastu.

    A chociaż kalibrowałeś, czy włączyłeś domyślną konfigurację i narzekasz?

  • 28. Data: 2011-09-22 07:25:22
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-22 01:57, *Paweł T.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > A czy mógłbym liczyć na jakieś konkretne modele Panasonica, z ceną
    > oscylującą wokół tych 4k? Czy w tym przedziale cenowym znajdzie się
    > jakiś model z możliwością nagrywania?

    Bodaj seria G30 - 50 cali kupisz za mniej niż 4 tyś.
    http://www.ceneo.pl/;01511541390-10.htm

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 29. Data: 2011-09-22 09:59:05
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.09.2011 01:57, Paweł T. pisze:
    > A czy mógłbym liczyć na jakieś konkretne modele Panasonica, z ceną
    > oscylującą wokół tych 4k? Czy w tym przedziale cenowym znajdzie się
    > jakiś model z możliwością nagrywania?

    W zasadzie dowolne ze wskazaniem, że im droższe tym trochę lepsze i z
    większą ilościa bajerów.

  • 30. Data: 2011-09-22 09:59:43
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.09.2011 08:18, Vituniu pisze: