  • 1. Data: 2011-09-21 08:54:32
    Temat: program do sprawdzania sprzętu
    Od: Marcin Bugajski <m...@v...pl>

    Witam!

    Potrzebował bym programiku, najlepiej na jakimś bootcd, który
    przeskanuje mi kompa i powie jakie to bebechy mam w nim.
    Niestety jest to laptok (firmy "notebook" ;-) ).
    Wiem tyle, że na SISie i z P4 na pokładzie.
    Po zainstalowaniu Home Xp z sp2 - nie wykrył kamery, lan, wam, vga,
    sound :-(
    Ma ktoś sprawdzone skuteczne rozwiązanie? (everesty itp instalowane na
    systemie nie zawsze działają)

    dzięki za pomoc

    Marcin

  • 2. Data: 2011-09-21 09:00:31
    Temat: Re: program do sprawdzania sprzętu
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Ma ktoś sprawdzone skuteczne rozwiązanie?

    SIW, spisac ciagi "vendor id" i isc z tym do googli.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2011-09-21 09:31:25
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Marcin Bugajski" <m...@v...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > :-(
    > Ma ktoś sprawdzone skuteczne rozwiązanie? (everesty itp instalowane na

    A już te "everesty" sprawdzałeś? Czy może mamy tu kryształową kulę odpalić i
    podać ci wszystkie dane Twojego lapka?
    Ściągnij najnowszą AIDA64, ta powinna podać cały hardware....