  • Data: 2018-04-30 22:06:18
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.04.2018 o 21:57, xyz pisze:

    > Bo ja ich nie widzę, no chyba że ktoś lubi posiedzieć na klapie
    > bagażnika bo ma lepszy ogląd na otoczenie :))

    Mi się na przykład po prostu podoba, a kombi jak potrzebuję mogę zabrać
    bratu:P

    Tak po prawdzie, to nigdy kombiaka nie miałem więc nie wiem, ale
    wymieniano tu wśród wad głośność, syf w kabinie (akurat mnie nie
    przeszkadza), upieprzoną szybą i reakcje na wiatr boczny - wszystko
    brzmi wiarygodnie, być może nie kompensuje to zaletę, że raz na rok
    lodówkę sąsiadce przewieziesz;)

    Ale przede wszytkim kombiaki są paskudnie i już lepiej wyrywać laski na
    sedany niż na przewożenie im lodówek kombiakiem:)

    Shrek