  • Data: 2018-05-01 01:31:26
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 Apr 2018 14:16:15 +0200, Marek S napisał(a):

    > Wszelkie odmiany z wycieraczką z tyłu :-)

    hb to teraz wybor producentow.

    Np VW:
    -up - hb, czy jak kto woli - mikrokombi, mikrosuv,
    -polo, golf - hb,
    -t-roc, tiguan, touran - hb, chyba
    -sharan
    -passat - kiedys ... liftback to sie chyba nazywalo, nie hb,
    dzis chyba najbardziej zblizone do sedana ... ale ciagle nie calkiem
    -jetta - podobnie.

    Kiedys bylo Vento, ale juz nie ma.

    No i nie wiem, czy mozna kupic VW bez wycieraczki z tylu :-)

    Przy czym:
    -wycieraczke miewaja nawet sedany.

    -taka sierra liftback 5d, byly wersje z wycieraczka i bez niej.
    A nadwozie chyba to samo.
    trzeba przyznac, ze wycieraczka w niej byla w zasadzie niepotrzebna
    - szyba jakos sama sie dobrze czyscila.

    J.