  • Data: 2018-05-01 07:25:04
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    podejrzewam, że tych kilogramów jednak trochę doszło (do i tak ciężkiego samochodu).
    prowadzi się wg mnie znacznie lepiej niż sedan (obie bez IDS) - jest m.in. niższy,
    sztywniejszy, standardowo inny rozmiar/profil kół. Nie wiem jak jest z prowadzeniem
    kombi.

    > A czasami nie są oparte o inne podwozie. :-)

    płyta = płyta podłogowa

    > Która?
    > Bo jak tylna to ma wycieraczki których nie uświadczysz w eleganckich
    > sedanach.

    Widocznie nie ma takiej potrzeby a czepiając się dalej - w kombi wycieraczka jest a i
    tak duża część szyby pozostaje brudna.

    (które również lubią hałasować) - jest ciszej, bezpieczniej, przy otwartym bagażniku
    w samochodzie nadal jest cicho/bezwietrznie/chłodno, sedna może łatwiej
    nagrzać/schłodzić.

    istotne albo nie przeważają nad zaletami sedana (ew. HB).
    chcę mieć codziennie a dużego i wygodnego bagażnika potrzebuję raz na jakiś czas.
    Wówczas ww. HB GTS i tak mi wystarcza.

    > I dlatego ci dla których te zalety nie są ważne nie kupują kombi.
    > Ciężko było do tego dojść samemu. Trzeba było dyskusję sprowokować.
    > A w niej się zabezpieczać zwrotami "dla mnie", jeśli chodzi o mnie".

    Michał nie rozumiał dlaczego ktoś woli sedana zamiast kombi, to podałem przykładowe
    argumenty za sedanem/przeciw kombi. Zacząłeś je podważać no to je uzupełniłem a teraz
    masz pretensje (?)
    Używam zwrotów "dla mnie" bo nie zjadłem wszystkich rozumów, nie jestem wyrocznią -
    do tego też mogłeś dojść samemu.
    W.